Thursday, March 22, 2007

Pilihan

Aku memilih untuk berdiam diri...memilih untuk tidak memulakan perbualan seperti dulu...memilih untuk melihat sahaja nama itu terpapar atau hilang di skrin yang biasa untuk kami memulakan perbualan...mungkin dalam hatinya...aku bertindak tidak adil terhadap dirinya...tapi dia juga aku rasakan tidak jujur...menyatakan apa yang sebenarnya ingin aku tahu...kerna dalam fikiranku...dia seorang yang terlalu mementingkan kepercayaan dan kejujuran...tetapi bagi ku...dia juga gagal untuk melakukan perkara yang sama...
Terpulang pada dirinya membuat pilihan...sama ada ingin terus begini...atau memberanikan diri menegur ku...kerana dalam perhitungan ku...semasa angin ku bertiup lembut...aku banyak singgah di destinasinya...

0 comments:

 

Template by Best Web Hosting