Monday, April 23, 2007

Jumaat

Pergi tengok konsert ISTANA CINTA oleh SITI NURHALIZA...diantara penyanyi yang aku suka dengar suaranya...orangnya comel...manis...pertama kali aku lihat CT secara berhadapan...hehehehhe...terima kasih pada insan2 yang beri aku peluang untuk menyaksikan penyanyai kegemaran aku beraksi...antara lagu yang CT nyanyi malam tu yang aku rasa dia bawa best...Dimanakan Ku cari Ganti, Istana Cinta, Jeritan BatinKu, Air Mata Kuala Lumpur...actually...semua pun CT bawa best lagu tu...kat sana...bukan CT sahaja aku dapat lihat secara dekat...bekas PM dan Isteri jugak...masih sihat dan segak...pengalaman yang tidak mungkin aku lupa barangkali...terima kasih semua...

Gambar yang sempat aku amik....ni gambar dari hp aku...tak clear sgt...tapi CT tetap comel...


1 comments:

Unknown said...

fuhh dkatnye dapat amek gambar ct..huhuuhu

 

Template by Best Web Hosting