Tuesday, May 27, 2008

Susah Ke?

Susah sangat ke untuk memaafkan seorang kawan? Persoalan yang sering timbul apabila terjadinya ribut antara aku dan seorang sahabat. Aku hanya mengenalinya melalui seorang sahabat yang paling rapat dengan ku...dan kami hanya menjalinkan persahabatan di layar internet...
Aku bukanla sahabat yg istimewa di matanya...dia ada sahabat yang lagi di sanjung dan di pandang tinggi di matanya...itu hak dia...tapi aku sedikit kecewa, kerana aku juga seorang sahabat...walaupun sentiasa dipandang sepi olehnya...
Sudah lama rasanya aku tidak menegurnya...sejak peristiwa malam itu...aku pernah menegurnya beberapa kali, tetapi dia tidak membalasnya...mungkin dia sibuk atau sememangnya tidak mahu berkawan dengan ku...terpulang...pilihan semua di tangannya...aku tidak memaksa...

1 comments:

i am sick of purse said...

jgn kejar orang itu. kejar saya ngan aliia je. ok?

 

Template by Best Web Hosting