Friday, May 11, 2007

Penuh Marah

Pagi tadi...aku pergi office dengan penuh marah...bukan sahaja marah...tapi aku sampai menitiskan air mata...sedih kerana kawan sendiri sanggup buat aku begini...sudah beberapa hari aku berkecil hati dengan sikapnya...tetapi hari ini...kesabaran ku ada batasnya...dari jam yang lebih kurang ke angka 745 - 750pagi...aku menunggu seorang kawan ku seperti selalu...walaupun keadaan kami berdua tidak seperti biasa, aku tetap menunggunya untuk pergi bersama...ketika jam menunjukkan pukul 7.58 pagi, aku mula risau...kenapa dia belum lagi muncul seperti selalu...dalam hati ku mungkin dia lambat...aku menghantar msg kepadanya...dan beberapa minit selepas itu...dia membalas msg ku...menyatakan dia telah pergi dahulu...sampai hati dia buat aku macam ni...aku rasa marah dan sedih sungguh...

Seingat aku...walaupun aku berkecil hati dengannya...aku belum pernah lagi untuk buat seperti yang dia buat...walau apa jua pun alasan yang dia berikan...hati ku benar-benar rasa marah dan sakit...dan dengan ini, biar aku tunaikan permintaannya semalam...meminta kami renggang untuk seketika...kata-kata dia yang aku takkan lupakan...

"nth laa...aku ase mcm x best lg ...ermm aku cume rasa ko cepat sgt sensitif ...itu je...jd aku ase...mcm x best laa ... itu sbb aku mcm x best laa ... ko ingat aku suka kee keadaan mcm ni ...aku lg x suka...cume sejak kes tu hari...aku ase mende mcm ni aku da malass aa...aku jadik x best laa...aku ase baik aa kita renggang kot ... biar mende tu dtg ngn sendiri"

Jadi...aku mahu terus berhenti...

1 comments:

Alia said...

sabar je la wahai kura-kura
kejujuran dlm persahabatan adalah HAK bg setiap orang. semua manusia berhak memilikinya.

jika kejujuran itu tidak diterima, terpulang lah kepadanya
biskut_biru

 

Template by Best Web Hosting