Tuesday, May 8, 2007

Semalam

Semalam yang telah berlalu...tiada perkara yang menarik untuk di ceritakan...cuma aku bekerja seperti biasa...penat juga...sepanjang hari tiada di office...kerja di tempat lain...tidak gemar ke tempat orang...tapi di sebabkan kerja...terpaksala menghadirkan diri...

Hari Sabtu minggu lalu...aku telah menyusahkan kawan2 ku...selamat ada mereka yang sudi membantu ku...terima kasih yer kekawan kerana membantu...akhirnya urusan aku itu selesai juga...seawal pagi sudah meminta bantuan dari mereka sehingga petang harinya...tiba-tiba, bila di selak kembali jika ada yang tertinggal atau tersilap...ada satu perkara yang perlu aku minta seorang kawan buat...menyusahkan orang betul aku ni...kalau boleh memang tak nak susah diorang...tapi terpaksa juga...terima kasih pada kawan2 ku yang sentiasa membantu...Alhamdulillah, akhirnya urusan itu selesai semalam...dengan bantuan dari kawan ku yang seorang ini...dengan harapan agar urusan itu akan membawa berita gembira buat ku...

0 comments:

 

Template by Best Web Hosting