Wednesday, February 21, 2007

Sudut Itu

Jika sudah memandang kita dari sudut itu...dan ternyatalah jawapannya dari sudut yang sama...dari mula aku kenal dia dan hingga kini, dia masih menganggap aku sama...merancang persahabatan...mempermainkan persahabatan...mengkhianati persahabatan...aku juga sudah letih untuk nyatakan keikhlasan bersahabat...maklumla...aku bukan orang baik2 seperti dia...aku juga tidak minta untuk dipercayai...dan adakah dia benar2 boleh di percayai??Tepuk dada tanya selera...jika kita tidak boleh melakukannya...jgn cuba mengharap org lain lakukan untuk kita...Adakah kita benar2 sahabat yang baik??Sudah tentu jawapannya tiada pada kita...semuanya terpulang pada insan2 di sekeliling kita yang menilainya...

"And I hope that you are having the time of your life
But think twice, that's my only advice
Come on now, who do you, who do you, who do you, who do you think you are,
Ha ha ha, bless your soul
You really think you’re in control"

Mungkin lirik lagu ini dapat sampaikan sesuatu...who knows...

0 comments:

 

Template by Best Web Hosting